دل پریشان
 
زندگی زیبا می شود اگر......
 
 

 

به ساز باد رقصیدی به سان شاخه ی بیدی

تحمل چون کند بیدی فشار سیل و طوفان را

 

چه شد عهد و وفا در تیر ماه سال بگذشته

الا ای بی وفا دیگر مکن این صید قربان را

 

چو لاله بر دلم داغ جدایی هست می دانی

برو پس می سپارم جان تو دیگر به قرآن را

 

شدی کور و ندیدی دامن پاک مرا آن شب

تو ایشان بِه ز من دیدی ندیدی پاکدامان را

 

به چشمانت قسم ، چون چشمهايم  دوست می دارم

نگیر ای بی وفا از من دل و چشم و مبر جان را

 

بگویم آخر شعرم دعا ،آمین بگو ایوب

بسوزد دامن آنکس مهیّا کرد هجران را


نظرات شما عزیزان:

دخترجھنمے
ساعت18:33---9 مرداد 1391
سلام دوستم
مرسے از اینکھ بم سر زدے فدات
وبت خھلے خوشملھ
بازم بیا پیششششششششم
منتظرتماااااااا
فعلآ باے تا ھاے!


ساز باران
ساعت9:45---28 تير 1391
بسیار دلنشین بود
در پناه حق


nika
ساعت13:40---25 تير 1391
لحظه های دوریت را با ساعت شنی شمردم ،تا حالا یک صحرا گذشته است.

sorror
ساعت14:15---22 تير 1391
ghashang bod golam vali fontesho kami bishtar kon mer30

nika
ساعت11:31---22 تير 1391
هــرگــاه صـدای جـدیـدی سـلام مـی کنـد تپش قلب میگیرم! من دیگر کشش خداحافظی ندارم.... مرا ببخش که جواب سلامت را نمیدهم...!!

محسن نژاد
ساعت12:55---20 تير 1391
سلام خواستم كامنتي در بالا بگذارم ولي مثل اينكه مشكلي پيش آمده . گشودن پرده وبتان هم مشكل بالاتر خوش آمدگويي بر سر در پرده برايم غريب است.هنگام ورود هم با ظلمات وب روبرو شدم

ترسيدم

ديگه شكايت كردن را بسنده مي كنم چون مي ترسم چشم بخوريد.

شعرهاي خوبي نوشتيد. به نظر از همكاران فرهنگي هستيد درسته؟


باران
ساعت22:33---19 تير 1391
salam mamnoon k omadi
vebe ghashangi dai


نگین
ساعت17:14---17 تير 1391
سلام
مرسی اومدی


sevda
ساعت17:58---16 تير 1391
mamnunkesarzadigolamkheyligashange

nika
ساعت14:12---15 تير 1391
یکی محبت می کنه و یکی ناز می کنه !
اونی که ناز می کنه همیشه محبت می بینه
اما اونی که محبت می کنه همیشه تنهای تنهاست


bahare
ساعت17:46---13 تير 1391
از من رمیده ای و من ساده دل هنوز


بی مهری و جفای تو باور نمی کنم


دل را چنان به مهر تو بستم که بعد از این


دیگر هوای دلبر دیگر نمی کنم

رفتی و با تو رفت مرا شادی و امید


دیگر چگونه عشق تورا آرزو کنم


دیگر چگونه مستی یک بوسه تورا


دراین سکوت تلخ و سیه جستجو کنم


دریا
ساعت14:48---13 تير 1391
سلام وب شماهم زیباست ممنون ازحضورتون

نگین
ساعت14:25---13 تير 1391
وبلاگت مثل همیشه عالیه

عاشقانه
ساعت12:39---13 تير 1391
چرا مجروح بودی؟
چی شده مگه؟


لقمان
ساعت11:40---13 تير 1391
سلام ایوب عزیز
آپم بدو بیا
منتظرت هستم رفیق


عاشقانه
ساعت11:21---13 تير 1391
مرا اینگونه باور کن
کمی تنها
کمی بی کس
کمی از یا رفته
خداهم ترک ما کرده


سوگندی
ساعت10:01---13 تير 1391
بزرگترين اقيانوس آرام است
آرام باش تا بزرگترين باشي


farzaneh
ساعت9:50---13 تير 1391
آپمــــــــ و منــتـظرتـــــــ



ღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ



ღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ



ღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ



ღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ



ღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ



ღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ



ღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ



ღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ



ღღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ


bahare
ساعت8:57---13 تير 1391
باز هم می نویسم...
پس هنوز جاریم
همچون چشمهای خسته ی عاشقی
در پشت پنجره ی تنهایی
و چون افق
که در انتهای زمین
آرام ایستاده است
تنها در نهایت دلم ایستاده ام
اما روزی از این دیار خواهم رفت
گوری برای تنهاییم خواهم کند
و روزهایم را به دست باد خواهم سپرد
باران که بیاید
تنهاترین می شوم
در فاصله ی دو ایستگاه
و چشمی در انتظار عشق


غریبانه
ساعت7:52---13 تير 1391
سلام ممنون که سر زدی به وبلاگم
:::::::
چون طفل که از خوردن داروست پریشان
با دوست پریشانم و بی دوست پریشان


عسل
ساعت2:59---13 تير 1391
شعرات زیبا هستن ودلنشین.

عاشقانه
ساعت23:29---12 تير 1391
تنهایی را دوست دارم،
از انجا که بی هیچ ادعایی می ماند،
هرگاه دلت بگیر می توانی در آغوشش بگیری
هیچگاه رهایت نمی کند،
و همیشه من می مانم و تنهایی


bahare
ساعت23:04---12 تير 1391
شب که مي رسد به خودم وعده مي دهم

که فردا صبح حتما به تو خواهم گفت.



صبح که فرا مي رسد و نمي توانم بگويم،

رسيدن شب را بهانه مي کنم.



وباز شب مي رسد و صبحي ديگر....

ومن هيچ وقت نمي توانم حقيقت را بگويم.



بگذار ميان شب و روز باقي بماند؛



که چقدر


دوستت دارم....


elnaz
ساعت22:55---12 تير 1391
سلام...چطوری؟؟؟

_______________¶¶¶¶¶¶
__________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶
____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶
______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶
__¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’ ¤’¤’¤’¤’¤
__¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’ ¤¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶
¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶
_¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶
(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)< br />
آپم...بدو بیا منتظرم نذاریاااااااااا


دخترپاييز
ساعت22:32---12 تير 1391
مرسي كه به وبم سرميزنيد(:

parastoo
ساعت22:29---12 تير 1391
salam khobi ayob jan mamnon ke behem sar zadi age dir behet sar zadam narahat nashi chon dir miyam net bazam behem sar bezan movafagh bashi

سارا
ساعت22:08---12 تير 1391
من عاشقم به نگاهت اگرچه ناپیداست زبان بسته ی من انتهای هر غوغاست حدیث عشق چه گویم تو را که میدانی هزار نکته که از چشم ما پیداست





a.t
ساعت20:35---12 تير 1391
سلام
من آپم
خوشحال میشم بیاید
میتونم لینکتون کنم؟


zoha
ساعت19:39---12 تير 1391
کی از تو مهربونتره وقتی غریب و بی کسم
منو کی آروم میکنه روزایی که دلواپسم
به کوچه های بی کسیم کی همیشه سر میزنه
تو لحظه های انتظار زود میرسه در میزنه
تویی که گرمای نگات مرهم زخمای منه
کویر خشکیده ی دل تشنه ی با تو بودنه
تویی که گرمای نگات مرهم زخمای منه
کویر خشکیده ی دل تشنه ی با تو بودنه
آره اگه تو نباشی کی عشق وفریاد بزنه
طلسم تنهاییمونو کی با اشاره بشکنه
کیه به من ترانه و شعرای عاشقونه داد
واسه دوباره نو شدن به دست دل بهونه داد
دنیا با تو قشنگتر از گلای یاس و مریمه
از خوبیات هر چی بگم جون خودت بازم کمه
دنیا با تو قشنگتر از گلای یاس و مریمه
از خوبیات هر چی بگم جون خودت بازم کمه


حنانه
ساعت18:31---12 تير 1391
سلام!
زیبا...
ممنون ک بهم سرزدید!!!
بازم بیاید!


رها
ساعت15:24---12 تير 1391
سلام دوست من خوش حال شدم سرزدی...بازم بیا...راسی وبت خیلی خوکشل بوووود...بای

sara
ساعت8:47---12 تير 1391
slm linket kardam

sara
ساعت8:25---12 تير 1391
salam fadatttttttt mic

nina
ساعت2:35---12 تير 1391
سلام خوبی؟؟؟ مرسی از حضور گرمت

خوشحال شدم کامنتات رو دیدم


sahar
ساعت1:00---12 تير 1391
salam aziz man upam va montazeret


sahar
ساعت23:41---11 تير 1391
زآن می که داد ساقی مجلس بدست ما

بالا گرفت کار دل می پرست ما

از پا درآمدیم به راه وفا دریغ

یاران بی وفا نگرفتند دست ما

سرگشته چون کبوتر گم کرده آشیان

الا به بام دوست نباشد نشست ما


mahsa
ساعت23:03---11 تير 1391
سلام قربونت مرسی

بينام
ساعت21:47---11 تير 1391
سلام
اميدوارم كه به هم برسيد


نگین
ساعت21:04---11 تير 1391
سلام
مرسی سرزدی


شعله
ساعت20:52---11 تير 1391
در همه صحبت ها حرف آخر زيباست/آخر حرف من ديدن خوشبختي تو در فرداهاست

خانم معلم
ساعت20:08---11 تير 1391
سلام

موفق باشی ...


نسرین
ساعت19:24---11 تير 1391
سلام سپاس از حضور گرم شما و شعر قشنکی که برای من کامنت گذاشتین

مسافر تنها
ساعت17:38---11 تير 1391
خروش و خشم توفان است و دريا ،

به هم مي كوبد امواج رها را .

دلي از سنگ مي خواهد، نشستن ،

تماشاي هلاك موج ها را !

فریدون مشیری



parniya
ساعت17:22---11 تير 1391
زندگی ام را می بافم ....

رِج به رَج

خیلی از رجها را جا انداخته ام ......

رجهای نبودن تو .....

که جایش خالیست.
........
میسی از اینکه اومدی


فیروزه
ساعت16:31---11 تير 1391
عاشق هم شدی.......
مثل زلیخا سمج باش.......
آنقدر رسوا بازی در بیار........
تا خدا خودش پا در میانی کند...........!!!!



سپنتا
ساعت15:38---11 تير 1391
نسل جوان را به جهان رهبری

جلوه ی توحید، علی اکبری

هر که هوای رخ احمد کند

در تو تماشای پیمبر کند



#ولادت باسعادت سرو باغ احمدی، آینه ی محمدی و روز جوان مبارک#


پونه
ساعت15:32---11 تير 1391
سلووووووووووووووووم
اپت مثه همیشه محشر بود امیدوارم همیشه همین طور باشه


sahar
ساعت14:51---11 تير 1391
salam mamnoon ke behem sar mizani


مسافر تنها
ساعت10:07---11 تير 1391
سلام دوست من .


من وب شما رو لینک می کنم .





مراقب افکارت باش که گفتارت می شود .





مراقب گفتارت باش که رفتارت می شود .





مراقب رفتارت باش که عادت می شود .





مراقب شخصیتت باش که سرنوشتت می شود .





و اما اینکه هیچ وقت از یادت نبر که در مورد کسی زود قضاوت نکن ...







nina
ساعت2:11---11 تير 1391
سلام ایوب جان خوبی؟؟؟
اومدم دعوتت کنم تولد بدو بیا وبم
فقط سر راه کادو بگیر یادت نره
وگرنه کیک بی کیک گفته باشم
زودی بیا منتظرتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : برچسب:, :: 1:11 :: توسط : ایوب طهمزی

درباره وبلاگ
اگر شـمشیر برگیری که جـان مـن براندازی خداراشاهدم گیرم که بی شمشیربنشینم
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی زیبا می شود اگر........ و آدرس ayoubtahmazi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 325
بازدید کل : 16706
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 1043
تعداد آنلاین : 1